miércoles, 6 de mayo de 2009

NICOLETTA COSTA i festaaaaa



I avui si que ha estat una llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarga jornada de tirocinio!!!! Mamma mia! Deu hores!!!!!
Aquest matí he anat a trobar els bambini al cinema Rosebud de Reggio Emilia on teniem un incontro amb la Nicoletta Costa, una il·lustradora infantil italiana molt coneguda al país, m’ha recordat la Pilarín Bayés! Què entranyables les dues! I els nins li han fet preguntes sobre la seva vida com a escriptora, molt interessants, li han regalat contes que han escrit i dibuixsat ells i ella els ha regalat un punt de llibre i els ha ensenyat un dibuixos animats que fa poc els han produit.

Després hem tornat a l’escola, hem dinat, els nens han anat a dormir, que un poco más i m’adormo jo també! Quan s’han llevat han berenat i han sortit a jugar al jardí.


I a les 16.30h hem començat una llarga reunió amb les pedagogues i les mestres de l’escola. Són reunions on escullen un tema i parlen les mestres de les tres seccions sobre aquest tema. Per exemple, avui han triat l’Assemblea. Cada parella de mestres ha ensenyat el treball que s’ha fet sobre l’assemblea, què és el que els nens diuen, què és per a ells l’assemblea, de manera que esdevé un laboratori on els mestres estudien l’efectivitat de les propostes de la pedagogia de les Scuole Comunali.
Molt interessant, la veritat! I els cuiners ens han preparat el berenar! Caram! Quins senyors berenars! Fliparíeu!!!

A les 9 arribava a Bologna i després d’una dutxa encara em quedaven forces per sortir de festa, així que quan la roser m’ha dit si volia anar a la facultat de Giurisprudenza (Dret) de via Zamboni, que hi havia una festa de Drum&Bass li he dit que volentiere! Quan ens hem cansat hem anat a la festa de Geologia, al mateix carrer i a les 2 jo ja he anat passant cap a casa… que demà tinc pràctiques!

No hay comentarios:

Publicar un comentario