martes, 2 de junio de 2009

EL PERRO RASTAS...


Desrpés de passar el matí corregint la relazione de les pràctiques amb la Roberta he marxat al Festival Antifeixista amb la Violeta. En arribar hem anat directes a la Ciclo oficina (per cert, li hem de dir al Miquel, al Sebas, a l’Arnau i a l’Albert que aquest projecte és súper interessant!!!!) per arreglar-nos les bicicletes. I res, la càmera de la roda de darrera està trencada i no es pot arreglar… Però resulta que en Joao en té una! Li poso a la bici i després mirem el fre perquè obstacultitza la roda de darrera. Decideixo, després que em convencin en Joao i en Claudio, de canviar el fre de darrera i posar-lo al davant, que no en té. Almenys així la bici pot funcionar. I bueno, amb l’ajuda d’aquest dos mossos i altres que han vingut he pogut arreglar la bici. M’agrada molt perquè t’ensenyen com fer-ho, no t’ho fan ells! Bueno, tot i que t’ajuden, és clar!!
Després en Vito, el noi que tocava el tamburello ahir a la nit s’ha posat a tocar-lo i la Violeta s’ha interessat. Ell ens ha ensenyat una mica de tècnica (sembla fàcil però ni de conya!) i després hem anat a veure un espectacle d’una clown molt bona!
La Violeta volia marxar però jo no encara, així que l’he acompanyada a la porta i allà m’he trobat a l’Enrico, l’Alessandro i la Francesca, així que m’he qudat amb ells acabant de mirar cosetes. Llavors ha vingut en Joao i hem anat a mirar un concert que feien de música africana. Mentre escoltàvem el concert hem conegut un noi d’Uruguai que venia empanadilles i n’hi hem comprat unes quantes, perquè estava afamadíssima!!!! I hem xerrat amb ell tota la nit. L’Enrico i els altres també eren per allà i un gos amb rastes es passejava. Flipeu, mireu la foto!
Quan ha acabat tot la festa ha continuat amb música de cd i ja hem acabat estirats tots per terra fent petar la xerrada i coneixent gent de tot el món! Què fantàstic!
Despedida d’en Joao… que marxa fent autoestop a París a una conferència i després torna a buscar la seva bici i a seguir el seu viatge...
Alla fine, altra volta alle 5 della matina, ritorno a casa con la bicicleta guidata per Vito!

1 comentario:

  1. M'estas dient ensero axo del Joao?!?!?!

    Q grandeee!! Impressionant!!

    jo vull tenir els pebrots daqesta penya tia!!! jajajaja!!

    Ole!

    lluna!

    ResponderEliminar