sábado, 18 de abril de 2009

7-18 abril de 2009



Dues setmanetes plenes, plenes! Plenes de visites a amics, familiars… i d’estudi!!
Primer vaig començar passant 4 dies al càmping de Creixell, on els meus tiets tenen una carabana. Hi vam anar els 5 de casa i van venir també els tiets, la Paula i la iaia d’Almeria! Feia més d’un any que no els veia!!! Lúltim dia, quan vam marxxar tots, em van passar a buscar pel càmping la Lluna i la Nunu. Vam fer visita pel poble, pel mercadillo, i vam fer la descoberta d’un poblet molt maco! El Roc de Sant Gaietà! Preciós, preciós! Sembla un poblet de menorca enmig de Tarragona! Increíble!!!!! Recomanació de la casa!
I després de dues hores en una placeta, menjant i practicant body percussion, vam anar a visitar el mercat ambulant… ens vam trobar amb un personatge que feia dos anys que no veiem! Un noi que porta una parada de formatge que fa dos anys, quan estavem visitant el mercat medieval de Ripoll, va caure una gran pedregada i la Lluna, la Nat i jo el vam socòrrer ajudant-lo a recollir-ho tot, cosa que ens va agrair regalant-nos un formatge! I ens va reconèixer! Em va fer moltíssima il·lusió!
Cap allà a les 5 de la tarda ens vam trobar amb la Marta i l’Òscar a Tarragona, on vam fer un cafè i una bona sessió de fotos mentre visitàvem la ciutat sota el plugim.



Després van passar molts dies d’estudi, de teteria, vam anar al concert de Rauxa a Mundo Canival (molt familiar, per cert!) , visites familiars, dies de veure amics que feia uns mesos que no veia… en fi, de posar-me una mica al dia de Sabadell!

No hay comentarios:

Publicar un comentario