jueves, 30 de abril de 2009

Després de tant lavoro...tot més clar...


I avui els hi he ensenyat a la Paola i en Max, i m’han parlat una mica d’alguns aspectes que no tenia clars de la pedagogia de les Scuole Comunali de Reggio Emilia.
Bueno, sembla que ja ho veig més clar…

A la tarda he anat al curs d’italià! Quant de temps! He parlat amb la profe per veure si puc fer l’examen, tot i que tingui suspesa l’assistència (em sembla que és un 80% i jo he faltat molts dies perquè vaig començar el curs tard i perquè he estat més de dues setmanes a Sabadell…) i m’ha dit que si a partir d’ara vinc a totes les classes m’hi puc presentar, a l’examen! Menos mal! A veure si l’aprovo i no em putejen amb els crèdits de lliure elecció… malditos!

I nit de Corto Maltese! Quan ha acabat la festa aquí, hem anat l’Ana, el Julio i jo a la Piazza Santo Stefano a xerrar una estoneta! I a dormir a casa de l’Ana altra volta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario