martes, 28 de abril de 2009

Més tranquil.litat


Bueno, avui una mica millor… he anat a parlar amb la tutora de pràctiques de la universitat, la Mª Pia Bernardi, i m’ha tranquil·litzat. Jejeje M’ha dit què és el que haig de presentar ben béi ara ho veig tot una mica més clar. També hem parlat sobre les hores que haig de fer a l’escola i al final no´en són tantes com pensàvem… Quina llàstima! Però m’ha dit que quan acabi les hores, si em deixen, puc seguir anant quan vulgui a l’escola, i de fet, estan encantats!
A més a més he fet el Learning Agreement, por fin! Per convalidar les assignatures de la UAB amb les de la uni de Reggio Emilia.
PERFECTE! Les coses van agafant formaaaaaaaaa!!!

I tornant a Bologna, vaig trucar a l’Ana, la Sandra i l’Andrea per fer unes cerveses gratis al Contabali, un pub que hi ha al meu carrer, i així jo celebrava aquesta tranquil·litat!
I allà ens vam trobar en Júlio, el dj del Corto Maltese dels dijous, i en Diego, un altre noi de Palencia. I xerrant, xerrant, vam acabar al cafè París (on, evidenment, vaig prendre la meva dosi de Cafè Borguetti, però sense la panna) i després vam anar al Vag61, tot i que als 10 minuts d’arribar nosaltres van tancar… així que vam marxar a casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario