viernes, 27 de marzo de 2009

Arriven les nenes!!!!


Com cada divendres, mati de dentista. Sempre m’atenen l’Andrea (un noi) i en Peter. Son dos estudiants de 4rt i 5è curs i es molt divertit perque mentre m’estan fent la intervencio en la dent xerren i xerren i xerren i em fan preguntes que nomes puc contestar amb un si o amb un no, o si ells em donen opcions de respostes trio la mes encertada afirmant amb el cap. I m’expliquen les seves aventuretes i ja m’he enterat que en Peter te ragazza i que tambe es una estudiant d’alla, que l’Andrea els caps de setmana se’n va a casa amb els seus pares i que en Peter ha estat a Barcelona. XD Riem molt!
Doncs avui resulta que en Peter havia de fer una altra cosa i l’Andrea s’ha buscat un altre assistent, una noia mooooolt cotilla! I com sempre, han vingut 50.000 estudiants i alguns professors a veure com estaven treballant. Eso parecia las Ramblas! Bo, aquesta vegada ja hem paliat el mal majoritariament i no he patit gaire. Que be! Em queden dues sessions mes per finiquitar la operacio! Iuhuuuuu! Pero com estare dues setmanes a Sabadell, perque ja he comprat els vols (aviso, del 6 al 22 soc a Sabadell!!!!), tindre mes temps per esperar la super beca!!!!
Quan he sortit del dentista he anat cap a casa i se m’ha acudit decorar una mica el pati amb unes teles de cortina que m’ha donat l’Ana i amb unes margarides de plastic que hem comprat amb la Roberta. I he cosit una tira plena de margarides per penjar-la.
Per entrar al meu pati haig de sortir de casa i obrir una porta que hi ha al davant tancada amb candau. Quan m’he posat a penjar-ho tot, he posat les claus sobre la caixa de la bici i quan he acabat he sortit del pati i he tancat amb candau, pero... m’he deixat les claus dintre!!!! I hi avia tambe les claus de casa, aixi que havia d’aprofitar d’estar el temps a casa fins que no tingues res mes a fer perque un cop fora ja no podria entrar fins que no arribes la Roberta. Quin desastre!!!!!!!
Total, que he fet les quatre coses que havia de fer i he anat a l’estacio a buscar la Lluna i la Nunu que havien arribat a Bologna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Primera visita!!! A veure quan us animeu els altres!
I com que no teniem claus i haviem d’esperar fins les 8 de la tarda, hem fet una passejadeta pel centre de la ciutat. Despres hem anat a casa, hem sopat i hem sortit amb la Sandra, l’Andrea (no el dentista eh? L’amiga de la Sandra!) i la Roberta al Corto Maltese! Bo, no ha estat gaire res de l’altre mon i era ple de pops, que la Roberta n’ha enganxat un que no li feia gaire el pes i l’ha tornat a llençar al mar... Ens ha vingut a trobar l’Enrico i hem decidit canviar i desplaçar-nos a la Piazza Verdi a xerrar una estoneta. La Lluna i la Nunu han apres un munt de paraules en italia en un dia! Pero la paraula de la nit ha estat “magari” (potser). Es una paraula que l’Enrico utilitza força. Ell es del nord d’Italia, d’una ciutat que es diu Brescia, i te un accent molt marcat del nord (la Roberta es de Bergamo, una ciutat propera a Brescia, pero ella mira de no parlar amb la musicalitat que els caracteritza perque diu que no li agrada, pero en realitat fa molta gracia!). Total, que els ha donat per enfotre’s de l’accent de Brescia i m’han tingut al pobre Enrico tota la nit espantat! Jajajaja!

MAGAAAAAARI!

1 comentario:

  1. "Qè passa tiaaaa!" xDxDxD!!!!!!!

    Gran Enrico! xD!!Un person!! xD!

    Jo ho vai passar b aqella nit neni! no t'hi rallis! ;)

    i no vegis am els sopar eh! am la Vale i la Roby parlan Italia a tota maqina! La NuNu i jo flipavem i reiem quan pillavem alguna cosa xD!

    Son una gent molt divertida! ;)

    LLuna!

    ResponderEliminar