sábado, 21 de marzo de 2009

Dentista...

Bueno, bueno, bueno…
Avui he tingut visita al dentista altre cop!! Jajaja que cachondeo de dentistes que tinc! Me fan tant de riure! Parlen moltissim i em fan preguntes que no puc contestar perque tinc la boca oberta mentre ells treballen sobre la meva dent… son un cas…
Parece que la cosa avanza… pero que no avance tan rapido, que asi podre pagar un poco mas tarde!
Despres de la visita rutinaria (pk se esta convirtiendo en rutina…), he comprat unes cartolines per decorar la emva habitacio. He anat trobant retalls durant aquestes setmanes i els he enganxat tots, i he penjat alguna postal que m’ha arribat d’Andorra (gracies llunix!), i una que vaig comprar a Ferrara per a la meva col.leccio… aix! Quina ilusio que em fa! Quan vingueu porteu-me un foto especial, que la penjarem!!!!!

1 comentario:

  1. mmm =D coleccio de postals!! iupy!!!

    Men compraras una a Mila pofri q men vai oblidar?!?! PORFI!!!

    ta va agradar el regalet de fotus ??;P

    LLunix!

    ResponderEliminar