domingo, 22 de marzo de 2009

Stage amb la Laia Molins


Buaaaaaaaa!!! Avui he fet 8 hores de claquè i body percussion. Ha estat aqui la Laia Molins, emblematica en el mon del claqué, i com que hi ha hagut molt bon rotllo i amb la Lara tambe n’hi ha, he fet totes les classes que h ihavia. Jajajaja ! aixi que he fet el nivell de principiants, el d’avançats (treient una mica la llengua la primera vegada) i body percussion! Joder, que pasote!!! Com he gaudit del dia!!! A mes, amb la Laia hem connectat i hem passat un dia molt guapo. Hem estat dinant la Laia, la Lara i jo, i quan hem acabat l’stage, ens hem dutxat i hem anat a sopar les tres amb el novio de la Lara. Que majos que son todos!! Es que me los voy a comer con patatas!!!!!
I ara, me’n vaig a dormir que estic morrrrrrrrrrrta! Mai no havia ballat tantes hores seguides!
I de tornada a casa anava pensant…a veure si em trobo una fusta per posar al pati i assajar una mica de claque… i toma ya! Que m’he trobat en un contenidor?????? Premio para el caballero del sombrero!! Una magnifica porta d’armari que he agafat i he portat a casa! Jujujujuu!!!!


Bo, crec que us alimentare una mica amb vocabulari italia, per quan vingueu a fer visites… aixi que posare entre asteriscos, perque no aconsegueixo trobar la manera de posar un altre signe…, algunes paraules, o expressions, ok?
Per cert, sabeu que la Roby i jo hem posat una cartolina a la paret del menjador per escrire les paraules que no sabem en italia i en castella? Jejejeje!

* que cazzo fai? à que cony fas? ( tambe es pot utilitzar en altres frases pero ara no aconsegueixo pensar una en condicions, aixi que deixem la paraula oberta per un altre dia…)

* quindi à por lo tanto, llavors, enconces…

* scherzo à faig broma

* schuilo “squilo, amb la u que sona” à perduda (del mbl)

* svagliare à equivocar-se

y por hoy, basta de lecciones!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario