jueves, 26 de marzo de 2009

Surrealisme


Avui, tornant de les practiques m’ha passat una cosa molt curiosa... anava a l’autobus per Reggio Emilia i un senyor a començat a dir que li havien robat la cartera. Aleshores el conductor ha parat el bus, ha trucat la poli i ens ha tingut tancats fins que han arribat, i ens han registrat les bosses... manda huevos! Aixi que el tren que havia d’agafar per anar a Modena a la classe d’italia, l’he agafat tard i he arribat una hora tard a classe... sort que duren dues hores!
I despres, quan he arribat a Bologna, m’ha passat una altra cosa surrealista... Anava amb la bicileta per la Via Zamboni (de les universitats, al costat de casa) per arribar a casa i em para un poli. M’he cagat a les calces! M’ha dit que no es podia passar ni en bicicleta perque hi havia el rei de Suecia fent una visita oficial a un edifici de la universitat. Li he dit que vivia en aquell carrer, que com ho havia de fer, i m’ha dit que fes un giro (una volta) i entres per l’altra banda... aleshores m’he cagat en la mare que va parir el rei de Suecia i tota la monarquia del pais i he marxat corrents perque el poli em mirava amb cara de... tu avui no vols dormir a casa, oi?
I aquesta nit hem estat al Corto Maltese escoltant una mica de rumba! I m’he dedicat Canteca de Macao! Iuhuuuu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario