martes, 3 de marzo de 2009

i cor valent!


Aquest mati he estat a la uni fins les 8 de la tarda, que he arribat a Bolonya. Ha estat un dia durillo, la veritat. Amb alguns profes em costa seguir les classes perque parlen una mica fluixet… Les classes de “L’approacio delle scuole comunali dell’infanzia di Reggio Emilia” em semblen moooolt interessants perque tractem tot el projecte de les escoles de Reggio, que es, en realitat, el perque soc aqui. Cada classe es diferent. Un dia es la profe la que parla de les escoles i el projecte, pero molts dies venen pedagogs, mestres de les escoles, i altra gent relacionada d’una manera o una altra amb aquest projecte a fer-nos conferencies.
Les classes de “Metodologia del lavoro di gruppo” estan molt xules. Fem dinamiques i les classes teoriques tenen molt a veure amb la practica. Ens passem les classes fent exercicis de teatre! Jajajja! Estoy en mi salsa!!!!
A la tarda he estat a Modena per fer la meva primera classe ofocial d’italia (abans de venir havia fet 3 o 4 classes amb en Massimo). He parlat amb la profe sobre l’horari, que no puc seguir el de primer curs perque em coincideix amb les classes de la uni, i m’ha dit que no hi ha cap problema, que faci el curs de 2n, tot i que em posara deures personalitzats per aprendre la gramatica que encara no he apres. Madre miaaaa!! Socorrooooo!!!
Quan he arribat a Bologna, he recollit a en Luis a l’estacio, el noi que estudia infermeria i que acaba d’arribar a terres italianes. Ens vam coneixer una setmana abans de venir cap a italia, per buscar un pis per compartir, pero la cosa esta una mica xunga per trobar dues habitacions en un mateix pis, aixi que vam decidir que jo em buscaria una i que quan arribes l’ajudaria a buscar la seva.
Despres de deixar les coses a casa i sopar un kebab i un falafel, hem sortit per acomiadar-nos de l’Andony, ja que era la seva ultima nit a la ciutat, se le acabo el chollo del Erasmus…Hem estat al “Soda-pop”, on els dimarts, de 22.00 a 23.00h donen sangria gratis i despres hem acabat la festa al “Cafe de Paris”. M’ha trucat la Roberta, la meva compi de pis (coinquilina, com li diuen aqui) i ha vingut amb la Laura i en Marco, dos amics seus. Hem begut uns quants xupitos, us recomao el cafe Borguetti amb nata! Diossss! Un cambrer m’ha convidat, pero crec que ha estat que s’ha equivocat… jajaja pero no le iba a hacer un feo… no no no!!!
Despres de moltissims xupitos, l’Alba i l’Andony han sortit a prendre la fresca de la nit i els altres hem seguit parlant al local. Ha estat molt divertit!
A les 2 del mati hem trucat a l’Alba i l’Andony per saber on eren… Resulta que a l’Alba li havia sentat una mica malament la beguda i era vomitant… Hem estat amb ells una estona pero l’Alba es trobava fatal i l’hem portat a casa. Jajajaja super divertit!! Una colla de borratxos portant una borratxissima! Els unics que ens aguantavem drets erem en Luis, la Roberta i jo, pero la resta anaven fatal! I s’empenyaven en portar l’Alba! Mentre nosaltres els portavem a ells… jajaj ha acabat sent una fila de borratxos ocupant tot el carrer…Despres ens hem acomiadat de l’Andony.

Vaja, m’ha fet pena perque estava força trist, en general. Acomiadar-se de tota la gent que t’ha acompanyat durant el teu Erasmus deu ser dur, perque es la teva unica familia a la ciutat…

No hay comentarios:

Publicar un comentario