viernes, 6 de marzo de 2009

Tarda dolça...


Bua, avui tame he dormit fins les tantes…! Com que la Roberta no hi era, m’he fet el dinar, un bon te, i m’he posat a veure “Chocolat”. Gran peliiiiii!!!!

La veritat es que esta guai perque son pelis que ja em se l’argument i que, per tant, nomes m’haig de fixar en l’idioma. D’aqui dues setmanes mes sere tota una experta parlant italia! Jajajaja
Com que m’estava rallant ja de no sortir de casa he trucat a la Greta, una de les noies que tambe fa practiques a Reggio Emilia, pero que estudien a la facultat de Bologna. Hem anat a la Scuderia, un local on pots anar a prendre qualsevol cosa i a la nit es converteix en super discoteca. Esta molt guapo tambe. Total, que ens hem passat hores i hores xerrant, coneixent-nos, pensant quins viatges podem fer, parlant del projecte de Reggio, en fi, de moltissimes coses!
I a la nit he sortit amb en Chechu l’Ana, el Jorge, la Nuria, el Luis i uns amics d’en Jorge que l’han vingut a veure. Primer hem fet botellon a la Plaça de Santo Steffano, mitica plaça dels Erasmus, parlant i parlant i parlant… Despres hem estat en un centre social on posaven Regae Music. Quan hem arribat a la barra per demanar ja no els quedava res! A les dues de la matinada! Mamma mia!!! Que gente esta!!!! Total, que m’he posat a parlar amb el noi de la barra perque em parlava en castella, un castella de granada, i jo pensava que era granadino, pero no! Era sicilia!!!! Resulta que ha apres castella a Granada, perque ha estat d’Erasmus i te un accent andalus de la ostia! Jajajajaja Que gracia! En fin, i hem estat per alla fins les 3 i mitja, que jo m’estava rallant i hem marxat a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario