jueves, 12 de marzo de 2009

Maldito dinero...

Avui dia de lamentacio economica… Socorroooooooooo!!! Esta gente que me tiene que pagar la beca, que vaya espavilandooooo!! Per cert, sabeu que els catalans som uns pringats amb aixo de les beques Erasmus? Un catala cobra 200 euros, i gracies al mes.Voleu saber quant cobra un valencia? 400 euros, Un murcia? 500 euros Un andalus? 700, 800 euros!!!! Pero que conyo esta pasando en Catalunya!? Donde van a parar mis inversiones en los impuestos? Que mala ostia que em pilla quan penso aixo…
I per arreglar-ho tot, Trenitalia s’emporta la palma en retards dels trens. Pitjor que la Renfe!!! Avui he trigat una hora i mitja per arribar de Bologna a Reggio Emilia, quan un trajecte normal dura 40 minuts. I a mi quien me recupera las clases? Con lo puesta que estoy! Que no falto a cap!!!!
Pero aquesta tarda s’ha equilibrat la balança. Resulta que quan ha acabat la classe de metodo dil lavoro di gruppo, he anat a parlar amb el profe a preguntar-li com es diu la web del seu grup de teatre per veure quins dies actuaven (www.teatrodellopresso.it). Total, que xerrant, xerrant em diu que dimarts que ve fan una presentacio d’un laboratori, que crec que es un taller, pero a Bologna. I li he dit que jo visc a Bologna. Ah! Doncs fantastic! Li he dit que si sabia on podia apuntar-me a fer teatre d’aquest tipus a Bologna i m’ha dit que parlara amb el seu colega per veure si li sembla be que m’afegeixi al grup, perque diu que veu en els meus ulls que se’m dona be el teatre (vaia tela…)
Total, que al final hem quedat que dimarts quan acabem la classe me’n vaig amb ell en cotxe a Bologna, al centre social on actuen i em relaciono una mica amb aquella gent. Que xulo, no???!!! Estic moooooolt emocionada! Uf! Se m’ha obert una altra porta! ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario