lunes, 16 de marzo de 2009

Claqué als Giardini Marguerita


I si, si, a les dues del migdia em vaig despertar com si res…
Ahir havia enviat a la Lara, una noia a la que vaig escriure abans de venir a Bologna perque el Guillem Alonso ( un crack del claqué) m’havia donat el seu contacte. Li vaig escriure el mail per preguntar-li si sabia d’alguna escola a Bologna, pero despres no me’n vaig enrecordar mes. Doncs resulta que a les 7 del mati, tornant de festa, de m’acudeix d’enviar-li un sms per dir-li si avui diumenge volia anar als Giardini Marguerita a ballar claqué. I quan m’he llevat he vist el seu missatge dient que vale! I ens hem trobat alla. Ha estat fantastic! Han vingut la Urana i l’Alex, un noi i una noia que tambe ballen claqué ( amb un nivell mes avançat que el meu), amb una taula de fusta, un disckman i uns altaveus. I vinga, que hem estat ballant tota la tarda alla, fent improvisacions, ells mes que jo perque encara no estic preparada per aixo… I la gent passava i feia corrillo, i alguns preguntaven com podien aprendre a fer-ne. Us explico, aqui a Italia no es gaire conegut aixo del claqué. Si a vosaltres us va semblar estrany la primera vegada que us vaig dir que volia apuntar-me a fer-ne, imagineu-vos els italians quan els dius que fas claqué quina cara fan… xd
Total, que d’aquesta manera, la Lara (que es profe de claqué en una escola de Bologna, nomes hi ha una escola que en facin) va aconseguir una noia mes! I quina tia, la Lara!!! Es encantadora!!!! I te unes ganes de fer tantes coses!!! I aixi doncs, em va encaramelar perque anes dimecres a provar les seves classes, i perque dissabte fes un stage de claqué amb la gran Laia Molins!!!
Aix… esta molt contenta d’haver-me trobat, pero jo encara mes!!! Ja donava per perdut el tema de trobar una escola de dansa per fer claque a bologna, despres de preguntar a tanta gent i a tants llocs… i ara he triomfat!!!!!!!

Despres d’una gran tarda, el Miguel de Valencia m’ha dit que estava al bar dels Jardins i hem anat amb la Sandra, l’Andrea i en Marc a fer un beure. Resulta que hi havia un munt de penya i les noies portaven malabars. Oleeeeee! Una altra cosa a fer un diumenge a la tarda! Iuhuuuu!! Nenes, em portareu les meves boleas? Gracies!!!!!!
I ara a dormir, que dema a les 6.30h em llevo per anar a escola, per arribar a les 9h!!!! Tren a les 7.30h, arribada a Reggio, agafo un bus fins a la uni i despres un altre fins a l’escola! Dios mio, que sacrificio mas grande que estoy haciendo! Els que em coneixeu ja sabeu perque ho dic!

1 comentario:

  1. Nenes, em portareu les meves boleas? Gracies!!!!!! --> si ho dius a aqestes hores reina...xD!

    LARA! GUAPA!

    LLuna!

    ResponderEliminar