jueves, 5 de marzo de 2009

on acaba el cel.


Aquest mati he dormit fins les 12.30! Feia molts dies que no ho feia! Quin regal! A les 2, pero, tenia classe d’italia a Modena. He conegut en Pedro, un noi de Vigo, que ens ha tocat fer els exercicis junts, amb una altra noia. La veritat es que ens hem passat tota la classe parlant fluixet, com quan erem petits i ho feiem a l’escola. Tothom esta en el nivell de 2n de veritat, perque ja han fet italia anteriorment, i jo soc la pringada que no s’empana de la gramatica encara… pero ho aconseguirem! Jajajaj la roberta m’ha dit que em fara un cop de ma.
A la nit han vingut a casa la Laura i la Sara, les amigues de la Roberta. Haviem fet el plan de sopar i mirar Bridget Jones. Ens em posat els pijames i hem menjat molta Nutel.la i xocolata mentre miravem la peli! Jajaja Sempre va be aquesta dosi de riure, xocolata i emocions! Pero m’he apalancat molt i ja no he tingut ganes de sortir aixi que he anat a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario