miércoles, 25 de marzo de 2009

Encuentros inesperados!

Avui era a la universitat esperant per parlar amb la profe de practiques i a que no sabeu a qui he conegut? Bo, alguns ja sabeu de la seva existencia pero d’altres no… L’Ariadna Jaenada, una noia qe estudia a la UAB i que va venir al setembre, que ens haviem de coneixer per quan arribes jo, pero que despres no em contestava els mails i ja em va fer una mica de rabia… i que a mes es cosina de l’Oscar Jaenada, el prota de Noviembre!!! Juas!
Total, que es molt maca, pero aquesta setmana ja acaba la seva estada a Italia…
Despres he resolt el tema del practicum, que haig de fer 140 hores per aconseguir els credits que necessito.
Al vespre, l’alba m’havia trucat per anar a fer una cervesa gratis per Erasmus, i ara que jo estava decidida a anar-hi, no ha rebut els missatges que li he enviat i m’he vist al bar, sola, buscant-la… i quan l’he trucat m’ha dit que era a casa perque no havia rebut cap missatge.

1 comentario:

  1. que fort!
    buscant blogs d educació em topo amb el teu i el record de la nostra trobada a reggio!
    casualitats??

    baci

    ResponderEliminar